Luxury online : styles, systems, strategies

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Uché Okonkwo

Ngôn ngữ: eng

ISBN-10: 0230555365

ISBN-13: 978-0230555365

Ký hiệu phân loại: 658.872 Telemarketing and direct marketing both formerly 658.84

Thông tin xuất bản: Basingstoke : Palgrave Macmillan, 2010.

Mô tả vật lý: xxiv, 360 p. : , ill. (chiefly col.) ; , 24 cm.

Bộ sưu tập: Khoa học ứng dụng

ID: 104398

This title focuses on the analysis of the online strategy and development of the luxury industry, tracing the evolution of the Internet from a means of communication to a trade and distribution channel.
Includes bibliographical references (p. 331-336) and index.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2020 THƯ VIỆN HUTECH