Influence and persuasion.

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả:

Ngôn ngữ: eng

ISBN-13: 978-1633693937

Ký hiệu phân loại: 303.342 Persuasion

Thông tin xuất bản: Boston, Massachusetts : Harvard Business Review Press, 2018

Mô tả vật lý: pages cm

Bộ sưu tập: Xã hội, kinh tế, luật

ID: 145274

Changing hearts is an important part of changing minds. With research into how appeals to human emotion can help you make your case and earn authority as a leader, this book presents both comprehensive frameworks for developing a influence and small, simple tactics that you can use to convince others every day.-- Provided by publisher
Thông tin sách đang mượn và vị trí
- Số bản có sẵn: 2
- Đang mượn: 0
DÃY KỆ
5A
Sai Gon Campus
Ký hiệu xếp giá: 303.342
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2020 THƯ VIỆN HUTECH