Advertising age : the principles of advertising and marketing communication at work

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Margaret Duffy, Esther Thorson

Ngôn ngữ: eng

ISBN-10: 1111528756

ISBN-13: 978-1111528751

Ký hiệu phân loại: 659.1 Advertising

Thông tin xuất bản: Mason, OH : South-Western Cengage Learning, 2012

Mô tả vật lý: xvi, 176 p. : , ill. ; , 28 cm.

Bộ sưu tập: Khoa học ứng dụng

ID: 146258

The emphasis of this textbook for introductory courses is on applying research and theory to practice. Examples and outside references make the book accessible and easy to understand while rigorous in its investigation of communication practices. [From publisher description.]
Includes bibliographical references and index.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2020 THƯ VIỆN HUTECH