Handbook of research on global fashion management and merchandising

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Chitra Buckley, Alessandra Vecchi

Ngôn ngữ: eng

ISBN-13: 978-1522501107

Ký hiệu phân loại: 746.9/2068 Other textile products

Thông tin xuất bản: Hershey : Business Science Reference, An Imprint of IGI Global, 2016

Mô tả vật lý: xxxv, 862 pages ; , 29 cm.

Bộ sưu tập: Sách tra cứu

ID: 146393

"This book explores the various facets of effective management procedures within the fashion industry, featuring research on entrepreneurship, operations management, marketing, business modeling, and fashion technology"-- Provided by publisher.
Includes bibliographical references (pages 738-846) and index.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2020 THƯ VIỆN HUTECH