The late age of print : everyday book culture from consumerism to control

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Theodore G Striphas

Ngôn ngữ: eng

ISBN-10: 0231148143

ISBN-13: 978-0231148146

Ký hiệu phân loại: 381.45002 Specific products and services

Thông tin xuất bản: New York : Columbia University Press, 2009

Mô tả vật lý: xii, 242 pages : , illustrations ; , 24 cm..

Bộ sưu tập: Xã hội, kinh tế, luật

ID: 146611

Publisher's description: Ted Striphas argues that, although the production and propagation of books undoubtedly have entered a new phase, printed works are still very much a part of our everyday lives. With examples from trade journals, news media, advertisements, and a host of other commercial and scholarly materials, Striphas tells a story of modern publishing that proves, even in a rapidly digitizing world, books are anything but dead.
Includes bibliographical references (pages 191-229) and index.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2020 THƯ VIỆN HUTECH