Return on engagement : content strategy and web design techniques for digital marketing

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Kate Eyler-Werve, Tim Frick

Ngôn ngữ: eng

ISBN-10: 0415844614

ISBN-13: 978-0415844611

Ký hiệu phân loại: 658.872 Telemarketing and direct marketing both formerly 658.84

Thông tin xuất bản: Burlington, MA Focal Press, 2015.

Mô tả vật lý: 257 pages : , colour illustrations ; , 24 cm.

Bộ sưu tập: Khoa học ứng dụng

ID: 146624

Return on Engagement features a step-by-step breakdown of how to use new tools, techniques, and technologies for implementing a digital marketing strategy. The new edition also includes updated case studies of industry leaders who implement best practices on projects. Return on Engagement also features a regularly updated companion site that offers readers sample content, easy sharing tools, and web-based resources to help measure marketing viability of web properties.
Includes bibliographical references and index.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2020 THƯ VIỆN HUTECH