Teens, TV and tunes : the manufacturing of American adolescent culture

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Doyle Greene

Ngôn ngữ: eng

ISBN-13: 978-0786466429

Ký hiệu phân loại: 305.230973 Age groups

Thông tin xuất bản: Jefferson, N.C. : McFarland & Co., Publishers, 2012

Mô tả vật lý: viii, 221 p. : , ill. ; , 23 cm.

Bộ sưu tập: Xã hội, kinh tế, luật

ID: 153554

"This political analysis of teen culture examines the historical and ideological development of American youth society, the economic and ideological relationship between television and popular music, and the ideological rivalry between Nickelodeon and Disney. "--Provided by publisher.
Includes bibliographical references and index.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2020 THƯ VIỆN HUTECH