An architectural approach to level design

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Christopher W Totten

Ngôn ngữ: eng

ISBN-13: 978-1466585416

Ký hiệu phân loại: 005.12 Software systems analysis and design

Thông tin xuất bản: Boca Raton : CRC, Taylor & Francis Group, 2014

Mô tả vật lý: xxxiv, 433 pages ; , 24 cm

Bộ sưu tập: Công nghệ thông tin

ID: 156124

"This book discusses level design, the discipline of creating interactive game environments, with an emphasis on architectural principles. These principles can help level designers create meaningful user experiences and emotional responses for players. This involves elements of spatial psychology, human survival instincts, visual communication, and spatial storytelling, among others. Topics are discussed in a non-software specific context so readers using different types of programs can utilize the content. The book includes an overview of real-world tools and techniques that level designers will find useful in crafting their interactive worlds. "-- Provided by publisher.
Includes bibliographical references and index.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2020 THƯ VIỆN HUTECH