Opera in the media age : essays on art, technology and popular culture

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Paul Fryer

Ngôn ngữ: eng

ISBN-13: 978-0786473298

Ký hiệu phân loại: 792.502 Stage presentations

Thông tin xuất bản: Jefferson, North Carolina : McFarland & Company, Inc., Publishers, 2014.

Mô tả vật lý: viii, 255 pages ; , 23 cm

Bộ sưu tập: Kiến trúc, nghệ thuật, hội họa

ID: 157188

"This collection of essays explores the relationship between opera and the development of media technology from the late 19th to the early 21st century. The contributing authors cover a variety of topics including audio, video and film recording, contemporary critical responses, popular and "high brow" culture, live and recorded performance, lighting and performance technology, media marketing and advertising"-- Provided by publisher.
Includes bibliographical references and index.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2020 THƯ VIỆN HUTECH