Can We Read Letters? Reflections on Fundamental Issues in Reading and Dyslexia Research

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Finn Egil Tønnessen, Per Henning Uppstad

Ngôn ngữ: eng

ISBN: 978-94-6209-956-2

Ký hiệu phân loại: 371.9144 Special education

Thông tin xuất bản: Rotterdam, The Netherlands : Brill, 2015

Mô tả vật lý: 1 electronic resource (148 p.)

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 173280

The authors use these fundamental analyses and definitions to shed new light on the 'balanced approach to reading instruction', 'reading fluency' and other key concepts. The book also deals with problems in the definition of 'dyslexia' and proposes a method to arrive at clear and fruitful definitions. It concludes with a chapter trying to answer the question of in what sense, or to what extent, it can be claimed that reading and dyslexia research has made progress. Readership: Educational Researchers and their students
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2020 THƯ VIỆN HUTECH