Weltweit und virtuell - Praxisbeispiele aus dem digitalen Hochschulmarketing

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Germany GATE

Ngôn ngữ: ger

ISBN-13: 978-3937816685

Ký hiệu phân loại: 338.18 Government farm policies

Thông tin xuất bản: Bielefeld W. Bertelsmann Verlag 2016

Mô tả vật lý:

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 180835

"The study presents examples of good practice in the use of digital tools for international university marketing. This includes websites, apps, social media, webinars, virtual fairs, digital learning and teaching formats and a customer relationship management system. The presented projects from Germany and other countries in Europe offer innovative models and recommended actions that universities can adapt for their own international marketing."
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2020 THƯ VIỆN HUTECH