Productive Fandom Intermediality and Affective Reception in Fan Cultures

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Nicolle Lamerichs

Ngôn ngữ: eng

ISBN-10: 9048528313

ISBN-10: 9089649387

ISBN-13: 978-9048528318

ISBN-13: 978-9089649386

Ký hiệu phân loại: 791.4575 Motion pictures, radio, television

Thông tin xuất bản: Baltimore, Md. : Project MUSE, 2020

Mô tả vật lý: 1 online resource (244 pages) : , illustrations.

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 197614

To dismantle negative stereotypes of fans, this book offers a media ethnography of the digital culture, conventions, and urban spaces associated with fandoms, arguing that fandom is an area of productive, creative, and subversive value. By examining the fandoms of Sherlock, Glee, Firefly, and other popular television-based franchises, the author appeals to fans and scholars alike in her empirically grounded methodology and insightful analysis of production hierarchies, gender, sexuality, play, and affect.
Includes bibliographical references and index.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2020 THƯ VIỆN HUTECH