Methodological Challenges by (New) Media : Journal for Religion, Film and Media

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Christian Wessely

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Schüren Verlag, 2015

Mô tả vật lý: 1 electronic resource (37-42 p.)

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 200049

 The classical concept of media analysis depends to a large extent on linearity, but modern interactive media are mostly non-linear. Roger Odin has suggested a method for working with such interactive media
  however, the approach he suggests creates a new problem. What would be an appropriate way to deal with the dilemma of balancing sufficient intersubjectivity and concessions to non-linearity?
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2020 THƯ VIỆN HUTECH