Changing Market Relationships in the Internet Age

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Jean-Jacques Lambin

Ngôn ngữ: eng

ISBN-13: 978-2874631191

ISBN-13: 978-2875581839

Ký hiệu phân loại: 658.8002854678 Management of marketing

Thông tin xuất bản: Presses universitaires de Louvain, 2008

Mô tả vật lý:

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 201883

This volume, which takes the form of an essay, attempts to structure a forward- looking approach to the evolving role of marketing in today's economy. Many organisations today recognize the need to become more market responsive in view of the growing complexity of the global and interconnected market in which they operate. Internet technology is resulting in an increasingly globalised market, with easier access to information, new market players and new forms of partnerships. It is also chang...
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2020 THƯ VIỆN HUTECH