Marketing

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Sonyel Oflazo?lu

Ngôn ngữ: eng

ISBN-13: 978-1789234367

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: IntechOpen, 2018

Mô tả vật lý: 1 electronic resource (160 p.)

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 223298

This book on marketing continues to reflect our firm belief that the Wheel of Consumer Analysis is a powerful tool not only for organizing consumer behaviour knowledge but also for understanding consumers and for guiding the development of successful marketing strategies. In fact, it has been used by marketing consultants and practitioners to do so. The various chapters presented here follow several approaches, which researchers can explore in different contexts. This book intends to contribute to a better understanding of the application areas of marketing strategies and shows how these business practices in social sciences can stimulate various topics.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2020 THƯ VIỆN HUTECH