Digital Service Platforms

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Kyeong Kang

Ngôn ngữ: eng

ISBN-13: 978-1839691010

ISBN-13: 978-1839691027

ISBN-13: 978-1839691034

ISBN: intechopen.91101

Ký hiệu phân loại: 658.81202854678 Management of marketing

Thông tin xuất bản: IntechOpen, 2021

Mô tả vật lý: 1 electronic resource (210 p.)

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 229600

E-service is an increasingly popular business practice and a critical part of supporting the global information society. The Digital Service Platforms book reduces the ambiguity about e-service by clarifying how to take advantage of it as well as how to overcome barriers and issues. It includes ten chapters in three subject areas: e-service and social media, e-service concepts, and e-service quality and development.
- Chapter s cover such topics as organization-community relationships, systematic e-service innovation, social media ecosystems, accessibility experience design, Industry 4.0, public e-employment services in different countries, and more.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2020 THƯ VIỆN HUTECH