Slogans : Subjection, Subversion, and the Politics of Neoliberalism

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Nicolette Makovicky, Anne-Christine Trémon, Sheyla S Zandonai

Ngôn ngữ: eng

ISBN-13: 978-0367584054

ISBN-13: 978-0429486401

ISBN-13: 978-0429942877

ISBN-13: 978-1138598379

Ký hiệu phân loại: 659 Advertising and public relations

Thông tin xuất bản: Abingdon, Oxon ; New York, NY : Taylor & Francis, 2019

Mô tả vật lý: 1 electronic resource (190 p.)

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 229732

Focusing on contexts of accelerated economic and political reform, this volume critically examines the role of slogans in the contemporary projects of populist mobilization, neoliberal governance, and civic subversion. Bringing together a collection of ethnographic studies from Greece, Slovakia, Poland, Abu Dhabi, Peru, and China, the contributors analyze the way in which slogans both convey and contest the values and norms that lie at the core of hegemonic political economic projects and ideologies.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2020 THƯ VIỆN HUTECH