Consumer Psychology : A Study Guide to Qualitative Research Methods

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Paul M.W Hackett, Uta Maria Jürgens, Jessica B Schwarzenbach

Ngôn ngữ: eng

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Opladen ; Toronto : Verlag Barbara Budrich, 2016

Mô tả vật lý:

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 232828

This book provides students with a clear and concise guide to studying undergraduate courses in qualitative consumer research and ethnography. The authors present the major qualitative research approaches used in consumer and marketing research as well as practical procedures and theoretical aspects of research design, report presentation etc. In addition to that a weekly study guide, including comprehensive reading lists, completes the book.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2020 THƯ VIỆN HUTECH