Consumer Preferences and Acceptance of Meat Products

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Andrea Garmyn

Ngôn ngữ: eng

ISBN-13: 978-3039430802

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Basel, Switzerland : MDPI - Multidisciplinary Digital Publishing Institute, 2020

Mô tả vật lý: 1 electronic resource (222 p.)

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 233206

This Special Issue "Consumer Preferences and Acceptance of Meat Products" demonstrates that the value of different palatability traits has evolved over time. Moreover, consumer acceptance and preference are not solely determined by the inputs of the meat itself, but can also be influenced by various demographic factors. In addition, consumers' views of meat products vary regionally and by species.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2020 THƯ VIỆN HUTECH