Chapter Guidance Specificity in Educational Research. Criticisms and Area of Intervention in Higher Education

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Antonia Cunti

Ngôn ngữ: eng

ISBN-13: 978-8864536729

ISBN: 9788864536729.17

Ký hiệu phân loại: 374 Adult education

Thông tin xuất bản: Florence : Firenze University Press, 2018

Mô tả vật lý: 1 electronic resource (11 p.)

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 242357

The purpose of this paper is to discuss and reflect on the Neapolitan section of the PRIN project from a critical perspective. The research underlines the relevance of combining the dimensions of meaning, continuity, and change, giving individuals the chance to try out promising educational itineraries where guidance is understood as a pedagogical tool of higher education contexts
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2020 THƯ VIỆN HUTECH