Chapter Promoting 21st century skills in Higher Education through collaboration and activities

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: ILARIA BORTOLOTTI, Donatella Cesareni, NADIA SANSONE

Ngôn ngữ: eng

ISBN-13: 978-8864536729

ISBN: 9788864536729.24

Ký hiệu phân loại: 374 Adult education

Thông tin xuất bản: Florence : Firenze University Press, 2018

Mô tả vật lý: 1 electronic resource (11 p.)

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 242424

The paper presents a model of university teaching where students are involved in concrete activities and collaborate while developing key competences for the academic and working future. 52 students of the Degree Course in Psychology at the Sapienza University of Rome participated to the activity. The method of data collection and analysis combines qualitative and quantitative approach. Results show a general perception of skills enhancement and a good appreciation of the course, especially in comparison with traditional learning modes
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2020 THƯ VIỆN HUTECH