World Building

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Marta Boni

Ngôn ngữ: eng

ISBN-10: 9048525314

ISBN-10: 9089647562

ISBN-13: 978-9048525317

ISBN-13: 978-9089647566

Ký hiệu phân loại: 302.23 Media (Means of communication)

Thông tin xuất bản: Amsterdam : Amsterdam University Press, 2017

Mô tả vật lý: 1 online resource (395 pages) : , illustrations (some color) ;

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 244341

"Thanks to modern technology, we are now living in an age of multiplatform fictional worlds, as television, film, the Internet, graphic novels, toys and more facilitate the creation of diverse yet compact imaginary universes, which are often recognisable as brands and exhibit well-defined identities. This volume, situated at the cutting edge of media theory, explores this phenomenon from both theoretical and practical perspectives, uncovering how the construction of these worlds influences our own determination of values and meaning in contemporary society."--Page 4 of cover.
Includes bibliographical references and index.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2024 THƯ VIỆN HUTECH