Meta-Luxury [electronic resource] : Brands and the Culture of Excellence

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: M Ricca, R Robins

Ngôn ngữ: eng

ISBN-13: 978-1137005663

Ký hiệu phân loại: 658.8 Management of marketing

Thông tin xuất bản:

Mô tả vật lý: XVI, 224 p. , online resource.

Bộ sưu tập: Metadata2

ID: 306610

Meta-Luxury sets out to define the ultimate meaning of true luxury, exploring it as both a culture and business model. Through the concept of Unique Achievement and the drivers of Craftsmanship, Focus, History and Rarity, the authors examine what is at the heart of true luxury through a unique series of conversations.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2020 THƯ VIỆN HUTECH