Communication Management

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Pollák František, Jakub Soviar, Roman Vavrek

Ngôn ngữ: eng

ISBN-13: 978-1839695117

ISBN-13: 978-1839695124

ISBN-13: 978-1839695131

ISBN: intechopen.94775

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: IntechOpen 2022

Mô tả vật lý: 1 electronic resource (164 p.)

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 373873

Communication Management is an edited volume of chapters written by scholars researching various areas of marketing and management sciences. It presents several issues of marketing management within the limits of marketing communication. Starting from the issue of communication channels and basic sensory apparatus for processing information and stimuli, the book continues with a description of the issue of social media in the time of accelerated digitization. The last chapter introduces the reader to the issue of marketing communication in a sharply non-standard environment. The topic itself creates the opportunity to seek qualitative knowledge for future in-depth research into the impact of the COVID-19 pandemic on both national and transnational economies.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2020 THƯ VIỆN HUTECH