Branding the Middle East Communication Strategies and Image Building from Qom to Casablanca

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Steffen Wippel

Ngôn ngữ: eng

ISBN-13: 978-3110740622

ISBN-13: 978-3110741100

ISBN-13: 978-3110741155

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Berlin/Boston De Gruyter 2023

Mô tả vật lý: 1 electronic resource (660 p.)

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 375786

This edited volume fills a gap in the research on place, product and personal branding in the Middle East and North Africa. It critically analyses processes of strategic communication and image building under conditions of globalisation, neoliberalisation and authoritarian rule. It looks at historical and contemporary branding efforts of different actors involved, their interests and motives and at the positioning of brands in time and space.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2020 THƯ VIỆN HUTECH