Developing games in Java

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Bret Barker, David Brackeen, Laurence Vanhelsuw

Ngôn ngữ: eng

ISBN-13: 978-1911534662

Ký hiệu phân loại: 005.133 Specific programming languages

Thông tin xuất bản: Boston : New Riders, 2004

Mô tả vật lý: 972 tr. ; , 23 cm

Bộ sưu tập: Công nghệ thông tin

ID: 6713

Part I. Java Game Fundamentals
- Chapter 1. Java Threads
- Chapter 2. 2D Graphics and Animation
- Chapter 3. Interactivity and User Interfaces
- Chapter 4. Sound Effects and Music
- Chapter 5. Creating a 2D Platform Game
- Chapter 6. Multi-Player Games Part II. 3D Graphics and Advanced Techniques
- Chapter 7. 3D Graphics
- Chapter 8. Texture Mapping and Lighting
- Chapter 9. 3D Objects
- Chapter 10. 3D Scene Management Using BSP Trees
- Chapter 11. Collision Detection
- Chapter 12. Path Finding
- Chapter 13. Artificial Intelligence
- Chapter 14. Game Scripting
- Chapter 15. Persistence—Saving the Game Part III. Tuning and Finishing Your Game
- Chapter 16. Optimization Techniques
- Chapter 17. Creating Game Art and Sounds
- Chapter 18. Game Design and the Last 10%
- Chapter 19. The Future.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2020 THƯ VIỆN HUTECH