Core techniques and algorithms in game programming

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Crespo Dalmau, Sánchez Daniel

Ngôn ngữ: eng

ISBN-10: 0131020099

Ký hiệu phân loại: 005.13 Programming languages

Thông tin xuất bản: Indianapolis : New Riders, 2004

Mô tả vật lý: 854 tr. ; , 23 cm

Bộ sưu tập: Công nghệ thông tin

ID: 6727


- Chapter 1. A Chronology of Game Programming
- Chapter 2. Game Architecture
- Chapter 3. Data Structures and Algorithms
- Chapter 4. Design Patterns
- Chapter 5. User Input
- Chapter 6. Fundamental AI Technologies
- Chapter 7. Action-Oriented AI
- Chapter 8. Tactical AI
- Chapter 9. Scripting
- Chapter 10. Network Programming
- Chapter 11. 2D Game Programming
- Chapter 12. 3D Pipeline Overview
- Chapter 13. Indoors Rendering
- Chapter 14. Outdoors Algorithms
- Chapter 15. Character Animation
- Chapter 16. Cinematography
- Chapter 17. Shading
- Chapter 18. Texture Mapping
- Chapter 19. Particle Systems
- Chapter 20. Organic Rendering
- Chapter 21. Procedural Techniques
- Chapter 22. Geometrical Algorithms Appendix A. Performance Tuning Appendix B. OpenGL Appendix C. Direct3D Appendix D. Some Math Involved Appendix E. Further Reading.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2020 THƯ VIỆN HUTECH