Beginning direct3d game programming

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Wolfgang Engel

Ngôn ngữ: eng

ISBN-10: 193184139X

Ký hiệu phân loại: 006.6 Computer graphics

Thông tin xuất bản: Indianapolis : Premier, 2003

Mô tả vật lý:

Bộ sưu tập: Công nghệ thông tin

ID: 6831

Part One - DirectX Graphics—Don't Hurt Me
- Chapter 1 - The History of Direct3D/DirectX Graphics
- Chapter 2 - Overview of HAL and COM
- Chapter 3 - Programming Conventions
- Chapter 4 - 3D Fundamentals, Gouraud Shading, and Texture-Mapping Basics
- Chapter 5 - The Basics
- Chapter 6 - First Steps to Animation Part Two - Knee-Deep in DirectX Graphics Programming
- Chapter 7 - Texture-Mapping Fundamentals
- Chapter 8 - Using Multiple Textures Part Three - Hard-Core DirectX Graphics Programming
- Chapter 9 - Shader Programming with the High-Level Shader Language
- Chapter 10 - More Advanced Shader Effects
- Chapter 11 - Working with Files
- Chapter 12 - Using *.MD3 Files Part Four - Appendixes Appendix A - Windows Game Programming Foundation Appendix B - C++ Primer Appendix C - Mathematics Primer Appendix D - Creating a Texture with D3DXCreate TextureFrom FileEx() Appendix E - Game Programming Resources Appendix F - What's on the CD.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2020 THƯ VIỆN HUTECH