3ds max 6 fundamentals

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Boardman Ted

Ngôn ngữ: eng

ISBN-10: 0735713855

Ký hiệu phân loại: 006.696 Digital video

Thông tin xuất bản: Indianapolis : New Riders, 2004

Mô tả vật lý: 528 tr. ; , 23 cm

Bộ sưu tập: Công nghệ thông tin

ID: 7044

Part I: Introduction
- Chapter 1. Workflow: Keeping the Process Running Smoothly
- Chapter 2. Important Fundamental Concepts in 3ds max 6 Part II: Outdoor Scene with Ship
- Chapter 3. Fundamental Modeling Techniques: The Building Blocks
- Chapter 4. Shipbuilding 101: The Making of a Boat
- Chapter 5. Creating Convincing Terrain
- Chapter 6. Fundamental Outdoor Lighting with Standard Lights
- Chapter 7. Introduction to Materials and Mapping
- Chapter 8. The Fundamentals of Scanline Rendering Part III: Interior of Ship's Bridge
- Chapter 9. Diving Deeper into Modeling Techniques
- Chapter 10. Modeling with Patch Surfaces
- Chapter 11. Materials and Mapping: A Different Approach
- Chapter 12. Photometric Lighting: Bounced Light Calculation
- Chapter 13. Radiosity Rendering: Material Control Part IV: Setting Things in Motion
- Chapter 14. Set Key Animation
- Chapter 15. Controllers/Constraints
- Chapter 16. Graph Editors Part V: Special Effects
- Chapter 17. Reactor
- Chapter 18. PFlow.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2020 THƯ VIỆN HUTECH