Managing Emotion in Design Innovation [electronic resource].

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Amitoj Singh

Ngôn ngữ: eng

ISBN-10: 1466567511

ISBN-13: 978-1466567511

Ký hiệu phân loại: 745.2 Industrial art and design

Thông tin xuất bản: Hoboken : CRC Press, 2013

Mô tả vật lý: 1 online resource (248 pages)

Bộ sưu tập: Kiến trúc, nghệ thuật, hội họa

ID: 98954

This book presents an emotion centered research framework titled ""emoha"" for design innovation. It defines emoha and underlines the importance of the developed framework in culturalization of technology and thereby design innovation. The book explains the detailed research on product styling which leads to the creation of ""Emoha"" and how to use it in product design.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2020 THƯ VIỆN HUTECH