American automobile advertising, 1930-1980 : an illustrated history

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Heon Stevenson

Ngôn ngữ: eng

ISBN-10: 0786436859

ISBN-13: 978-0786436859

Ký hiệu phân loại: 659.19 Advertising specific kinds of organizations, products, services

Thông tin xuất bản: Jefferson, N.C. : McFarland, 2008

Mô tả vật lý: x, 267 p., 16 p. of plates : , ill. (some col.) ; , 29 cm.

Bộ sưu tập: Khoa học ứng dụng

ID: 106597

"This book provides a history of American automobile advertising over a half-century span, beginning with the entrenchment of the "Big Three" automakers during the Depression and concluding with the fuel crisis of the 1970s and 1980s. The well illustrated text follows a thematic rather than chronological structure, tracing the development of principal elements in American automobile advertising"--Provided by publisher.
Includes bibliographical references (p. 255-257) and index.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2020 THƯ VIỆN HUTECH