Value-Added Decision Making for Managers.

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Yavuz Burak Canbolat, Kenneth Chelst

Ngôn ngữ: eng

ISBN-10: 1439897557

ISBN-13: 978-1439897553

Ký hiệu phân loại: 658.403 Decision making and information management

Thông tin xuất bản: Hoboken : CRC Press, 2011.

Mô tả vật lý: 1 online resource (566 pages)

Bộ sưu tập: Khoa học ứng dụng

ID: 146774

STRUCTURING HARD DECISIONS The Case for a Structured Analytic Decision Process Goal and Overview The Challenge Decision Analysis EffectivenessDo Not Trust Your Gut Maximize versus Satisfice Established BiasesWhat Makes a Decision Difficult?Symptoms of a Poor Decision Making ProcessTransparent and Efficient Decision MakingFraming Decisions with Influence Diagrams Goal and Overview Components of an Influence Diagram Learn by Simple Example: Automation Investment Divide and Delay Decision: Plan an RSVP Theater Party Arrows in Complex Influence Diagram: New Product Late-to-Market Multiple Objectiv.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2020 THƯ VIỆN HUTECH