Contesting Nordicness : From Scandinavianism to the Nordic Brand

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Mary Hilson, Jani Marjanen, Johan Strang

Ngôn ngữ: eng

ISBN-13: 978-3110730104

ISBN-13: 978-3110730159

ISBN-13: 978-3110735017

Ký hiệu phân loại: 948 *Scandinavia

Thông tin xuất bản: Berlin ; Boston : De Gruyter, 2021

Mô tả vật lý: 1 electronic resource (252 p.)

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 219868

What makes the Nordic countries Nordic? The terms 'Nordic' and 'Scandinavian' are increasingly used in wide range of political and cultural contexts. Historically they have been associated with political projects and institutions, while also functioning as categories of analysis in academic research. Often associated with positive meanings, the term 'Nordic' has also become a resource for commercial and cultural branding.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2020 THƯ VIỆN HUTECH