Branded Component Strategies [electronic resource] : Ingredient Branding in B2B Markets

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Stefan Worm

Ngôn ngữ:

ISBN-13: 978-3834964533

Ký hiệu phân loại: 658.8 Management of marketing

Thông tin xuất bản: Wiesbaden : Gabler Verlag : Imprint: Gabler Verlag, 2012.

Mô tả vật lý: XX, 224 p. 32 illus. , online resource.

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 300846

In the quest for better differentiation of their products, many firms in B2B markets have started to systematically invest in brand building. Stefan Worm analyzes how component supplier brand strength among original equipment manufacturers' (OEMs') customers affects component suppliers' market performance in their relationships with these OEMs. Further, the author determines which management instruments are effective in building, sustaining, and leveraging component supplier brand strength. The analysis relies on data collected from multiple manufacturing industries.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2020 THƯ VIỆN HUTECH