How Computers Entered the Classroom, 1960-2000 Historical Perspectives

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Carmen Flury, Michael Gleiss

Ngôn ngữ: eng

ISBN-13: 978-3110779592

ISBN-13: 978-3110780147

ISBN-13: 978-3110780284

Ký hiệu phân loại:

Thông tin xuất bản: Berlin/Boston De Gruyter 2023

Mô tả vật lý: 1 electronic resource (240 p.)

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 376346

In the history of education, the question of how computers were introduced into European classrooms has so far been largely neglected. This edited volume strives to address this gap. The contributions shed light on the computerization of general education from a historical perspective, by looking closely at the different actors, political rationales and ideologies, as well as financial, political, or organizational structures and relations.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2020 THƯ VIỆN HUTECH