Introduction to 3D game programming with Directx 11

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Frank D Luna

Ngôn ngữ: eng

ISBN-10: 1936420228

ISBN-13: 978-1936420223

Ký hiệu phân loại: 794.81536 Electronic games Computer games

Thông tin xuất bản: Dulles, Virginia : Mercury Learning and Information, 2012

Mô tả vật lý: xxxviii, 864 p. : , ill. ; , 23 cm. + , 1 DVD-ROM (4 3/4 in.)

Bộ sưu tập: Kiến trúc, nghệ thuật, hội họa

ID: 94674

"This updated bestseller provides an introduction to programming interactive computer graphics, with an emphasis on game development using DirectX 11. The book is divided into three main parts: basic mathematical tools, fundamental tasks in Direct3D, and techniques and special effects. It includes new Direct3D 11 features such as hardware tessellation and the compute shader, and covers advanced rendering techniques such as ambient occlusion, normal and displacement mapping, shadow rendering, particle systems, and character animation. Includes a companion DVD with code and figures."--P. [4] of cover.
Includes bibliographical references (p. 841-845) and index.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2020 THƯ VIỆN HUTECH