Black social dance in television advertising : an analytical history

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: Carla Stalling Walter

Ngôn ngữ: eng

ISBN-10: 0786459441

ISBN-13: 978-0786459445

Ký hiệu phân loại: 793.308996073 Social, folk, national dancing

Thông tin xuất bản: Jefferson, N.C. : McFarland & Co., 2011

Mô tả vật lý: ix, 190 p. : , ill. ; , 23 cm.

Bộ sưu tập: Kiến trúc, nghệ thuật, hội họa

ID: 155280

"This work investigates the anthropologic aesthetic of black social dance in television advertising. Covering the 1950s through 2010 in the United States, each decade is explored as dance is shown to provide value to brands, thus effecting consumption. The text provides a theory of dance for a culture that has drawn upon African-American arts to sell products"--Provided by publisher.
Includes bibliographical references (p. 169-187) and index.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2020 THƯ VIỆN HUTECH