Brand Revolution [electronic resource] : Rethinking Brand Identity

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: M Sicard

Ngôn ngữ:

ISBN-13: 978-1137019493

Ký hiệu phân loại: 658.8 Management of marketing

Thông tin xuất bản:

Mô tả vật lý: IX, 171 p. , online resource.

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 306725

Brand Revolution offers a radical new approach to brand management. With big brand case studies including L'Oreal and Jaguar, the author draws on her extensive experience as a marketing consultant to put together this highly engaging and practical book for developing, improving and controlling the identity of your brand.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2020 THƯ VIỆN HUTECH