Brand Media Strategy [electronic resource] : Integrated Communications Planning in the Digital Era

 0 Người đánh giá. Xếp hạng trung bình 0

Tác giả: A Young

Ngôn ngữ:

ISBN-13: 978-1137447715

Ký hiệu phân loại: 658.8 Management of marketing

Thông tin xuất bản:

Mô tả vật lý: XII, 246 p. , online resource.

Bộ sưu tập: Tài liệu truy cập mở

ID: 307041

Today's sophisticated media landscape offers more tools and platforms, for the savvy marketer than ever before. Media & brand expert Antony Young explores how today's most innovative marketers are meeting the challenge by employing the latest media tools in ways never before seen to grow their brands, and getting unprecedented results.
Tạo bộ sưu tập với mã QR

THƯ VIỆN - TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ TP.HCM

ĐT: (028) 71010608 | Email: tt.thuvien@hutech.edu.vn

Copyright @2020 THƯ VIỆN HUTECH